About Me

My Photo
Shamsharizat Shamsudin
Temerloh, Pahang, Malaysia
My name is Shamsharizat B. Shamsudin. I was born on June 4, 1989 in Hospital Mentakab. I am holding a degree in English. I am the 2nd youngest in my family. I only have one lil sister. I am very close to her. The whole members in my family are abah, mak, 6 older sisters, one younger sister, and only one big brother
View my complete profile

Followers

HTML vs. LINK

Sunday, November 28, 2010
Aduh!!!
Aku rse akulah org yg paling bijak sebab xtau nak bezakan antara HTML dgn LINK. Nk mampos ke tidak tu? Hahaha. Mesti senior2 bloggers yg bce ni akan gelakkan aku. Aku sendiri pun nak tergelak. Huh! 5-6 jam duk depan laptop nk settlekan bnd alah ni. Rse nk tikam perut sendiri pun ade. Tapi bila mengenangkan perutku yg telah ku pelihara sekian lama ini ternyata sungguh berharga, aku batalkan niat tu. Hahaha.

Nasib baiklah aku ade kawan yang celik blog. Credit to cik Mira, cik Sarah, cik Angela, & x lupe pada temanku abang Anip. Eh?? Abang ke? Aku rse aku lahir dulu dr ko kan Anip? Jadi you better be my adik. Ok Anip? Hahaha.

X payah cerita lah aku rse HTML ape yg aq settlekan tu. Buang mase je kot. Buat malu aku pun ade. Hahaha.

Nilah antara wajah2 kesayangan hamba yg telah membantu aku.


TQ sekali lagi aku ucapkan kt korg sbb bantu 'budak' baru ni....
MMMmmmuahhh!!! Love you all...

*html tu yg pjgnye berjela-jela tu...ada paham??hehe...

3 comments:

myraa wi Says:
Nov 28, 2010, 2:06:00 AM

ahhaha...gmbar aku paling besar kot..ahhaha..

Shamsharizat Shamsudin Says:
Nov 28, 2010, 3:03:00 AM

mesti r...hahaha....

Sarah Says:
Nov 28, 2010, 7:42:00 PM

Weyh!!sarpen????siut..letak la nama aku leklok sikit..adehhh,..

Post a Comment

Words of The Day

Powered by...

Powered by Blogger.