About Me

My Photo
Shamsharizat Shamsudin
Temerloh, Pahang, Malaysia
My name is Shamsharizat B. Shamsudin. I was born on June 4, 1989 in Hospital Mentakab. I am holding a degree in English. I am the 2nd youngest in my family. I only have one lil sister. I am very close to her. The whole members in my family are abah, mak, 6 older sisters, one younger sister, and only one big brother
View my complete profile

Followers

Manusia~~~

Wednesday, December 11, 2013
Dah lama tak menulis mende2 merepek kat sini.. Harini rasa mcam nak tulis.. Haaa? Macam? Bukan ni dah tulis ke? Aiyakk whateverlaaa..

Straight to the point! Ada sorang ni aku tak tau apa masalah dia dengan aku. Hal dia tapi dia sibukkan nak kaitan aku and some other people dengan kehidupan dia.. Lepas tu dia ni asyik bajet bagus je. Pastu buat2 innocent. Benci aku! hohhhh!! Sudah2laa perasan bagus tu budak oii! Bukan orang suka pon..

Dahlaaa malas nk fikir dah pasal ni.. Biarlah dia meraih kemenangan tu. Dia kan tenang selalu. Oklaa nak chow dulu.. Ni pun menaip sambil mata kuyu..

JOM TIDURRRRRR!!!

0 comments:

Post a Comment

Words of The Day

Powered by...

Powered by Blogger.