About Me

My Photo
Shamsharizat Shamsudin
Temerloh, Pahang, Malaysia
My name is Shamsharizat B. Shamsudin. I was born on June 4, 1989 in Hospital Mentakab. I am holding a degree in English. I am the 2nd youngest in my family. I only have one lil sister. I am very close to her. The whole members in my family are abah, mak, 6 older sisters, one younger sister, and only one big brother
View my complete profile

Followers

Gaya Orang Bercinta

Thursday, March 28, 2013
Entry pasal cintan-cintun. First of all, aku nak cakap yang aku tak reti bab2 bercinta ni sebab aku x pernah bercinta pun. Hahaha. Sebab tu aku pun tertanya2 pasal cinta ni.

Ermmm macam mana nak mula eh? Orait! Lelaki memang suka delay contact dengan aweks2 diorng sampai 10 hari ke? Memang lelaki steady je eh kalau tak contact gf diorg lama macam ni? Tak kesian ke kat awek diorang eh yang tertunggu2 text atau call dari bf diorang? Walaupun jauh, bg yang long distance tu, at least tegur dalam 2 hari sekali ke. Kan? Ini sampai 10 hari. Kalau aku, kalau aku laaaa, aku pun mintak putus beb! Hahahaha...

Tapi aku pun tak berani nak kata pape sangat sebab aku tak ada pengalaman sendiri. Pengalaman orang sekeliling adalah. Paling aku tak paham kalau yang asik bergaduh je. Haih!! Aku tak merasa lagi bende2 mcm tu. Kalau aku terjebak dengan dunia cinta ni, for sure aku akan rasa. So, better not now. Hehehe..

Aku dah set nak cintan-cintun masa umur 30 tahun. Hahahaha. Makin tua, makin mahal hantaran aku. Hahahaha. Buat gila kejap. Mana ada lelaki dapat hantaran. Tapi kalau dapat memang heaven gila.

Ok, sampai sini jelah. Nak cakap pasal cintan-cintun banyak2 pun aku ni bukan pandai sangat. Nak luah rasa hati je. Kesian tengok manusia sekeliling aku yang bercintan-cintun ni.

Ok bye semua. Jumpa lagi di entry seterusnya........

0 comments:

Post a Comment

Words of The Day

Powered by...

Powered by Blogger.