About Me

My Photo
Shamsharizat Shamsudin
Temerloh, Pahang, Malaysia
My name is Shamsharizat B. Shamsudin. I was born on June 4, 1989 in Hospital Mentakab. I am holding a degree in English. I am the 2nd youngest in my family. I only have one lil sister. I am very close to her. The whole members in my family are abah, mak, 6 older sisters, one younger sister, and only one big brother
View my complete profile

Followers

New Semester, New Story

Saturday, October 8, 2011
Oh!!!!!!!!!!!!!! Sudah lama tidak kutulis apa2 di dalam blog ini. Daripada aku settle semester 4 sampai lah aku dah nak masuk minggu ke-5 semester 5. Dah tua pulak rasanya bila kenangkan aku dah masuk semester ke-5 ni.
Semester kali ni tak dapat nak dihadapi dengan sebaik 2 sem yang lepas iaitu semasa aku mula menapak ke dalam dunia Tahun 2 aku. Kali ni ada yang tak berapa menyenangkan hati sikit. Walaupun aku BUKAN DIRECT OBJECT untuk masalah tu, tapi serba sedikit kena tempias gak sebab DIRECT OBJECT tu course mate aku. Kira ada bau-bau bacang jugaklah kan? Hahahahaha.
Tapi bila dah lama-lama ok dahlah. Malas nak fikir sangat pasal benda tu. Nanti makin teruk pulak result aku. Dahlah result sem lepas jatuh. Nanti duk memikir masalah yang "bukan masalah aku pun sebenarnya" tu, lagi jatuh teruk.
Perenggan baru ni, aku nak cerita sikit pasal subjek yang aku ambik sem 5 ni. Susah sikitlah rasanya sem 5 ni. Sebab sem 5 dah final sem nanti akan fokus pada course yang aku ambik ni. Letih gak otak memikir assignment yang bakal diterima nanti. Semua SPECIAL PROJECT. Tak tahulah aku se'special' mana benda alah tu. LOL. But as usual, I'll try my best and try not to give up.

p/s: DIRECT OBJECT, banyak2kan bersabar ye? Hehehehe....

0 comments:

Post a Comment

Words of The Day

Powered by...

Powered by Blogger.